Posted in Ձմեռային ճամբար 2024 հեռադիտակ

Իմ առաջին ճամբարական օրվա մասին

Առաջին օր

Ես եկա դասարան և մենք խաղացել ենք M and Ms խաղը, իսկ հետո մենք գնացել ենք մարզադալիճ և խաղացինք սեղանի թենիս, հետո մենք հանգստացել ենք և դրանից հետո մենք գնացինք երկրորդ դասարանի մոտ և սովորեցրել ենք ելեկտրոնային հասցեներով ուղարկել նամակ և այնտեղ դիտել ենք մուլտֆիլմ։

Դեկտեմբերի 1/8/2024

Եվա Այվազյանի կողմից 💟

Ճամբար Հեռադիտակ 💟💟💟


Երկրորդ օր

Մենք այսօր խաղացել ենք մեր բերած խաղերը, ես բերել եմ հիշողության խաղ և այդ խաղի մեջ ես կրել եմ։ Իմ բախտը բերում էր անդադար, հետո մենք խաղացել ենք պետք է մտքի մեջ առարկա կամ կենդանի մտապահես և մենք պիտի գուշակենք, հետո մենք թարգմանել ենք ռուսերենից հայերեն, մեզ ընկել է ամենահեշտը, մենք հետո գնացել ենք գինեգորթության և այնտեղ մենք տեսանք ինչպես են պատրաստում գինին, հետո մենք նախաճաշել ենք և մեր օրը պրծավ։

Դեկտեմբերի 1/9/2024

Եվա Այվազյանի կողմից 💟

Ճամբար Հեռադիտակ 💟💟💟

Չորրորդ օրը

Մենք այսօր խաղում էինք պոպոքի հետ։ Այն պտտացրել ենք և դրանցից սարքեցինք հոլեր, հետո մենք գնացիցք մարզադահլիճ և այնտեղ պարապել ենք ու խաղացել ենք սեղանի թենիս, իսկ հետո մենք գիրք ենք կարդացել։ Ես կարդացել եմ էմիլը Լյոնեբերգայից իմ համար ամենահետաքրքիր գիրքն է իմ կյանքում։ Հետո մենք խաղացինք սեղանի խաղեր, օրինակ ես ու իմ ընկերները խաղում Էինք ունո։ Այդպիսին էր մեր չորրորդ օրը։

Դեկտեմբերի 1/11/2024

Եվա Այվազյանի կողմից 💟

Ճամբար Հեռադիտակ 💟💟💟

Leave a comment