Posted in Մայրենի

Իմ եղբայր Դանիելի հարցազրույցը իր կենդանու մասին

– Ի՞նչ կենդանի ես պահում,- հարցրեցի ես։
– Ես պահում եմ շուն,- պատասխանեց իմ եղբայր Դանիելը։

– Ինչպե՞ս է նա հայտնվել ձեր տանը։
– Ես գնել եմ եմ այդ շանը։

– Ի՞նչ է նրա անունը։
– Նրա անունը Միկի է։

– Քանի տարեկան է։
– Նա 10 ամսական է։

– Երբ է նրա ծննդյան օրը։
– Փետրվարի 12-ին, – պատասխանեց դանիելը։

– Ի՞նչպիսի տեսք ունի Միկին։
– Նա փոքրիկ, նարնջագույն, փափուք մազերով շունիկ է։

– Ի՞նչ բնավորություն ունի Միկին։ ինչ է սիրում, ինչ չի սիրում։ Ինչ է նա սիրում ուտել։ Ով է նրան կերակրում։
– Նա ուրախ է, նա շատ է սիրում վազվզել, քանի որ նա փոքրիկ է նա շատ է սիրում մարդկանց հետ խաղալ, նրան կերակրում ենք ես, մայրիկս և հայրիկս։ Նա սիրում է իմ և Եվաի հետ խաղալ, նա չի սիրում աղմուկ, դրանից փաղչում է։

– Ով է նրան խնամում։
– Մենք ամբողջ ընտանիքով խնամում ենք։

– Ի՞նչ կավելացնես վերջում, -հարցրեցի ես։
– Ես իմ շնիկին շատ եմ սիրում, – պատասխանեց Դանիելը և շնորակալություն հայտնեց հարցազրույցի համար։